pondelok 4. mája 2015

Moja trhová mánia

Minulý mesiac bol naozaj bohatý na burzy starožitností. Som tomu veľmi rada, bo som našla krásne a užitočné veci, ktoré mám v pláne zakomponovať do mnohých projektov. Určite sa o nich dočítate :D

 

Pred dvomi týždňami som bola opäť na obľúbenom trhu starožitností na Červenom kameni. Trh je trošku drahší ako v Senci, no rozprestiera sa na 3-krát takej ploche. Tentoraz sme prišli neskoro, okolo pol 11 a na žiadne poklady sme už nenarazili. Mali sme však veľmi pekný výlet a na chvíľku sme vypadli z Bratislavy :D.






Neúspech som si však vynahradila o týždeň neskôr v Senci, kde som pokúpila, čo sa dalo :D Prišli sme hneď ráno, ľudí bolo málo a výber bol široký. Jednoducho perfektná kombinácia. Trh sme si prešli aj 5-krát a povyjednávali sme, povypytovali sme sa a čas nám ušiel, ani sme nevedeli ako. Až okolo obeda sme nasadli na vláčik a odfrčali domov :D:




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára