piatok 24. apríla 2015

U fotografa Bena v ateliéri

Som nadšená :D. Po dlhšom čase stretla so sympatickým a talentovaným fotografom Benom, s ktorým som sa zoznámila minulý rok, počas interview v krásnom butiku na Laurinskej.
Tentoraz ma privítal vo svojich nových priestoroch na Bajkalskej a pohostil ma zaujímavými príbehmi zo sveta profesionálneho fotografa a kameramana. A ako bombónik pridal aj pútavú prednáškou o dejinách Iránu. Myslím, že v poslednej dobe to bolo jedno z najpríjemnejších a najpodnetnejších stretnutí, ktoré som mala tú česť zažiť a dokonca sa aj niečo naučiť. :D


  Privítal ma naozaj kráľovsky. Zahral mi na indický hudobný nástroj Santoor, ktorý má pre radosť umiestnený v ateliéri, a potom sa pustil do jedinečnej kaligrafie môjho mena :D Je to naozaj všestranne nadaný umelec.


Písanie takýmto plochým nástrojom chce asi dosť cviku.


Ateliér v sebe skrýval nekonečné množstvo otázok a podnetov na objavovanie. V jeho nevšednom názve IRASK spojil dve krajiny, ktoré si zamiloval: Irán a Slovensko. Dokonca vytvoril perfektné porovnanie Slovenska a Iránu, ktoré si určite pozrite tu.
 


Veľmi sa teším, lebo Ben sa do svojej práce naozaj zahryzol a okrem fotografovania sa dal aj na kamerovanie romantických, či vtipných svatieb, videoklipov, rozhovorov, jednoducho všetkého, čo sa mu zapáči. Má proste chuť pracovať a robiť to, čo ho baví. Je to vidieť aj na jeho profesionálnej internetovej stránke, tu.

A nakoniec pre potešenie mi poslal niekoľko prekrásnych fotiek, s ktorými sa chcem a môžem podeliť aj s Vami. Sú z jeho potuliek po Iráne, z ktorých som úplne nadšená. Obdivujem krásu architektúry, detailnosť spracovania umeleckých diel a monumentálnosť starovekých nálezísk.
Pokochajte sa krásou tejto rozprávkovej zeme so mnou :D









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára