nedeľa 18. mája 2014

Retro burza a Trh-piac-markt

Včera ma to opäť privialo na moje dve obľúbené akcie. Priznám sa mi, že sa mi veľmi nechcelo ísť, bo počasie nebolo nič moc, ale keď ma na zastávke vyzdvihol takýto krásny retro autobus, moja nálada sa rýchlo zlepšila :D


Po celom meste sa premávali takéto staré električky a autobusy, ktoré boli súčasťou mestskej akcie Noc múzeí a galérií.

Takáto osviežená retro náladou som išla na Retro burzu, ktorá sa konala tradične v KC Dunaji. Opäť som na nej našla pár perfektných nových vecičiek, ale aj veľa starých (prečítajte si tu), čo ma mierne sklamalo (najviac kvôli fotkám pre vás :D). 

Krásne herbárové listy od milej výrobkyne Gatita
Super nápad s linoleom.
 Krásne príšerky :)




Moje nadšenie sa však vrátilo na Trhu v Starej Tržnici, kde som si ulovila extra panenský olivový olej priamo z Talianska, ktorý som hneď využila do mojej hand-made prírodnej kozmetiky (Natural cosmetic) a čokoládové chipsy, z ktorých sa dá urobiť naozaj perfektná horká horúca čokoláda (pod 70 % to podľa mňa nie je ani čokoláda :D).


 Mňam :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára