sobota 22. februára 2014

Štúdio 12: Báraký bar

Včerajšie divadelné predstavenie bolo perfektné :D 
Už dlhšie mi chýbalo takéto kultúrne vyžitie a konečne sa naskytla vhodná príležitosť. Priateľ ma pozval na premiéru divadelnej hry Báraký bar amatérskeho zoskupenia Roj čiel, kde mal aj svoju hudobno-divadelnú premiéru. (Som na neho veľmi pyšná :D)  


Zaujíma vás o čom to bolo? 
 Autorský opis vám asi veľa nepovie: "Život je hra a táto hra je metaforou života. Vstúpte do baru, ktorý prekračuje sebavedomie každého z hostí."
Odpoveď nie je jednoduchá, ani po tom, čo som túto hru videla. Musím však povedať, že herci- autori boli vynikajúci. Celý čas sa neskutočne pohrávali s našimi emóciami. Ukázali nám realitu a dokázali nás s ňou rozosmiať, neskôr rozplakať, zamyslieť sa, spomínať, ... . Myslím, že každý si z hry odniesol to svoje a hlavne sa dobre zabavil :D.

Hlavná postava Barmanka (Veronika Šterbová)








 Myslím, že toto zoskupenie má pred sebou peknú budúcnosť a teším sa na ich ďalšie hry :D Ak som vás zaujala, tak vedzte, že ďalšie predstavenie bude v piatok 14. marca.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára