sobota 8. februára 2014

Retro burza v KC Dunaj

Nič ma nenakopne tak, ako ranná dávka inšpirácie :). Dnes mi ju dodala Retro burza šikovných handmade autorov, ktorí svoje krásne výrobky predávajú na internetovom portáli SASHE.sk.
V dvoch miestnostiach ste mohli nájsť mnohé skvosty, ktoré by ste v nákupných centrách veru nenašli :D
A to je presne to, čo sa mi na takýchto akciách páči najviac.
Pokochajte sa aj vy.

 Šikovná Daniela Dekanová predávala svoje originálne ručne robené pohľadnice, albumy a šperky.
 Milá výrobkyňa šperkov z polymérovej hmoty.
 Trošku zábavného umenia v priestore :)
 Perfektný nápad na kreatívny náhrdelník. Stačí pripnúť na golier.

 Krásne čelenky, ktoré predávali viaceré šikovné slečny.
 Našli sa aj bytové doplnky od Patchmaga.
 Konečne som našla niekoho, kto ulahodí mojim trakovým potrebám Svecičky.
 Toto remeslo chce obrovskú dávku trpezlivosti.
 Perfektný nápad na humánnu ozdobu do interiéru.

Ak máte chuť sa inšpirovať, máte čas do 17:00.
(Fotky sú trošku rozmazané, bo tam nebolo dosť svetla.)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára