streda 18. decembra 2013

My favorite vintage second hand NOX

Prezradím vám, že tento malý vintage obchodík Nox nájde v Starom meste len ten, kto má oči otvorené a hľadá nevšedné a krásne veci. Poďte ho so mnou dnes navštíviť a vstúpte do dvora, kde na vás dýchne skrytá (mnou milovaná) atmosféra dávnej Bratislavy :D


V tomto uponáhľanom predvianočnom období na mňa toto miesto pôsobí ako útulné útočisko pred nervozitou a zhonom, ktoré cítiť všade naokolo. Hneď pri vstupe ma vždy prepadne nostalgia, vynoria sa mi spomienky na detstvo a je mi príjemne ako keby som bola opäť doma. S bázňou prechádzam jednotlivé kúsky oblečenia, hračiek, porcelánu a vianočných ozdôb, aby som nepoškodila tú krehkú krásu starnúcej minulosti. 

Na ceste spomienkami a elegantným vintage štýlom vás bude sprevádzať príjemná a vždy dobre naladená majiteľka obchodu, ktorá mi tu nechcene zapózovala :)

Pozrite sa na tie poklady :D
 
Môj krásny kabelkový úlovok

Niečo s nádychom Indie
Zbožňujem tieto klobúčiky
Na svoje si prídu aj páni
Nostalgia Vianoc :D

Nové aj staré šperky, každému po chuti :D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára