nedeľa 8. decembra 2013

Last day of Urban Market

Veru, že nie je príjemnejšie strávený voľný čas ako debatovaním s ľuďmi, ktorých poháňa rovnaká vášeň ako vás. Dnes ma moja neutíchajúca zvedavosť zaviala do Starej tržnice, kde sa počas troch dní (6.- 8.12.) konal Urban Market, najväčšie alternatívne podujatie na Slovensku, ktoré prezentuje súčasnú profesionálnu, ale aj amatérsku kreatívnu, módnu a dizajnovú tvorbu.
Tento perfektný projekt vznikol v roku 2010 a odvtedy odprezentoval výrobky mnohých slovenských a zahraničných kreatívcov, dizajnérov, handmade výrobcov a módnych návrhárov (a tentoraz dokonca aj moju :D).


Priestory Starej tržnice sa zaplnili stánkami s krásnymi vecičkami :)
 Pozrime sa na ne trošku detailnejšie :D

 Tašky a peňaženky od City Folklore
 Hand made drevené výrobky- prstene, USB kľúče, prívesky, ... aj v štýle steampunk, od príjemného výrobcu s menom Bigwood
Neuveriteľné papierová náušnice od Babelfish
Povrazové náhrdelníky od Yo_soy
 Zaujímavé tričká od Cocopinda spolu s prednáškou o diele Vincenta van Gogha, ktoré som doteraz vôbec nepoznala.
Laserom rezané plexisklo.
Nádherná kožená taška Playbag, ktorej kúpa je pre mňa podmienená ulovením bohatého sponzora :D
Recyklované potvorky príjemného manželského páru (Ateliér- koira- kissa). Škoda, že som už taká veľká :D
 Jemnučké ružičky z fimo hmoty
 Geometrické umenie Quappe handmade
 Hogo fogo kvetinové čelenky
 Recyklovaný košíček z prevodovky
 A nakoniec to, čo zostalo z mojej tvorby :D (naľavo) Teším sa, lebo toho bolo oveľa viac :D

Ak ste tam ešte neboli, máte čas do 19:00. Utekajte sa pozrieť :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára