pondelok 14. októbra 2013

My classification of receipts for clothing

Po tom ako som si vytriedila šatník a začala hľadať nové kúsky do poloprázdnej skrine, sa mi postupne nakopili rôzne účtenky od oblečenia, doplnkov, .... Najprv som ich hádzala do krabice od topánok, no keď som tieto topánky musela reklamovať, stratila som svoju pohodlnú "kartotéku" :D.
Zostala mi kopa neusporiadaných papierov, ktoré som musela niekam nenápadne skryť. Napokon na napadlo ukladať bločky aj s náhradnými dielmi (gombíky, podpätky,...) do starého, trošku rozpadnutého fotoalbumu.





Ukázalo sa, že je to pre mňa veľmi dobrý spôsob uskladnenia a zároveň aj utriedenia si, čo v skrini mám a čo by sa mi ešte zišlo.
Svoj album som si zatriedila podľa mesiacov a tak som navyše získala prehľad o tom, koľko za mesiac miniem. :) Na voľné stránky som si napísala, čo si potrebujem v najbližšom období dokúpiť a koľko chcem minúť.
Takto mám svoje minulé aj budúce nákupy konečne pod kontrolou :D.

The best way to know what I have in the closet and what is not, is to make a small album where you put the receipts for clothing :D. Keep your purchases under control.

Have a nice day :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára