pondelok 29. júla 2013

Nature against acne

Asi pred mesiacom som objavila super článok s prírodnými receptami, ktoré pomáhajú proti akné, mastnej pleti a zaneseným pórom. Myslím, že tento problém rieši veľa ľudí dokonca aj po puberte. Preto som sa rozhodla podeliť o tieto perfektné prírodné recepty. Niektoré som aj na sebe vyskúšala a môžem len odporúčať.

Najprv som vyskúšala med. Na suchú pokožku, po tom ako som si ju umyla v teplej vode, som natrela med a vmasírovala do pokožky. Bol veľmi príjemný pocit. Po necelej pol hodinke som ho zmyla. Pleť som mala krásne jemnú, hladkú a sviežu. Bol to perfektný pocit. Ak máte naozaj veľký problém s akné, aplikujte ho na pleť počas celého týždňa. Med má úžasné antibakteriálne účinky, zlepšuje kvalitu pleti a odstraňuje čierne bodky.


Potom som skúsila citrón. Rovnako som si navlhčila pleť teplou vodou (otvorili sa mi póry) a natrela citrónovú šťavu na tvár (stačí z polovice). Keď som začala pociťovať svrbenie opláchla som si tvár (v inom článku som našla, že sa tam má nechať pár hodín, neviem či je to dobré pre pleť, je to trošku agresívne) Po opláchnutí mám vždy veľmi príjemný svieži pocit, naozaj pomáha, odstraňuje mastnotu a citrón je dobrý aj proti slnečným škvrnám (aplikovať na škvrny ráno a večer). Citrón neodporúčam používať častejšie ako raz za dva až tri dni. Úplne to stačí.
V článku bol aj recept na pastu, ktorá sa zmieša z mlieka a postrúhaného muškátového orieška. Aplikuje sa na opláchnutú pokožku a nechá sa pôsobiť 5 minút. Potom sa zmyje. Odstraňuje čierne bodky aj mastnotu. Tento recept mám v pláne vyskúšať. Neskôr dám vedieť ako pôsobil :) Ak vyskúšate, napíšte mi svoju skúsenosť do komentov. Ďakujem :)

Existuje oveľa viac receptov proti akné, ak vám nestačili tieto, tu si pozrite ďalšie :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára